Butik odzieżowy pod znaną marką jako pomysł na kobiecy biznes?

0
1459
Pomysł na kobiecą firmę - butik odzieżowy

Recepta na szczęście wydaje się bardzo prosta – wystarczy robić to, co lubi się najbardziej – również, a może przede wszystkim w życiu zawodowym. Jeśli jesteś osobą przedsiębiorczą i nie boisz się wyzwań, dobrym pomysłem jest postawienie wszystkiego na jedną kartę i otwarcie własnego biznesu. Aby otworzyć własną firmę, nie musisz budować jej od podstaw – świetną alternatywą jest wejście we współpracę z markami, które są już znane i rozpoznawalne na rynku.

Wraz z ekspertem z firmy odzieżowej, właściciela marek Sugarfree i Cardio Bunny, przygotowaliśmy krótki poradnik na temat jak prowadzić biznes oparty na zasadach franczyzowych.

Rób to, co kochasz, a nie przepracujesz ani jednego dnia!

Połączenie pasji i pracy zawodowej to przepis na idealne i szczęśliwe życie. Zacznij od zastanawiania się, co tak naprawdę lubisz robić w życiu i spisz swoje zainteresowania. Być może przyjemność sprawiają Ci robótki ręczne? Może interesujesz się modą? Jeśli oprócz konkretnych zainteresowań jesteś osobą odważną i zorganizowaną, pomyśl o otwarciu własnego biznesu!

Znana marka, własny biznes

Własny sklep odzieżowyStworzenie własnej marki od podstaw jest bardzo trudne i zakończy się sukcesem jedynie w przypadku, kiedy mamy bardzo dokładnie przemyślany pomysł na biznes.

Inaczej mówiąc – jeśli w kręgu Twoich zainteresowań leży moda, nie musisz od razu zajmować się szyciem i projektowaniem odzieży! Alternatywą jest wejście we współpracę ze znanymi markami, które posiadają ugruntowaną pozycją na rynku. Firmy poszukują partnerów biznesowych, którzy podejmą się prowadzenia butiku na zasadach franczyzowych.

W takim modelu działa właśnie Hubstyle, producent i dystrybutor marek odzieżowych Sugarfree i Cardio Bunny.

Zobacz też: 31 Pomysłów Na Kobiecy Biznes

Kobiecy biznes

Otwierając biznes pod znaną marką, warto wybrać taką, która jest bezpośrednio związana z Twoimi upodobaniami. Na początek warto sprawdzić, jaką ofertę biznesową mają marki, które wybierasz na co dzień. Jeśli cenisz sobie wygodę i elegancję, a dodatkowo lubisz wyglądać stylowo i modnie, pomyśl o współpracy biznesowej z markami Sugarfree i Cardio Bunny. Ubrania oferowane przez Sugarfree do propozycja dla kobiet, które lubią świetnie wyglądać niezależnie od sytuacji. Cardio Bunny natomiast skierowane jest do osób aktywnych. Wygodna odzież sportowa doskonale podkreśla sylwetkę!

Sklep odzieżowy jako pomysł na kobiecą firmę?

Biznes na partnerskich warunkach z Sugarfree i Cardio Bunny

Duże, rozwijające się firmy coraz częściej rozwijają się w modelu franczyzowym – tak jest również w przypadku marek Sugarfree i Cardio Bunny. Firmę na rynku wyróżnia partnerskie podejście do franczyzobiorcy oraz szerokie doświadczenie w prowadzeniu biznesu. Franczyzodawca oferuje szereg korzyści: pomaga w doborze lokalizacji oraz w rozwoju biznesu na każdej płaszczyźnie, oczekując w zamian zaangażowania i pracy na rzecz rozwoju marek. Franczyzobiorca otrzymuje know-how marki, a specjaliści czuwają nad funkcjonowaniem lokalu i działaniem zintegrowanego systemu informatycznego. Firma oferuje pakiet szkoleń i na bieżąco odpowiada na potrzeby swoich partnerów wychodząc z założenia, że sukces to wspólny cel.

Myślisz o założeniu firmy? A gdyby tak sklep odzieżowy?

Bądź bliżej gwiazd!

Rozpoznawalność marek Sugarfree i Cardio Bunny jest coraz większa – wszystko dzięki zaangażowaniu znanych i lubianych osób ze świata show-biznesu. Podobnie jak rzesza lojalnych klientek, gwiazdy pokochały produkty Sugarfree i Cardio Bunny i chętnie wybierają je zarówno na oficjalne jak i nieoficjalne okazje. Celebryci angażują się w akcje promocyjne – również w promocję poszczególnych butików.

Sprawdź szczegóły, jeśli jesteś odpowiedzialną osobą, interesujesz się branżą odzieżową, masz doświadczenie w handlu i odpowiedni kapitał inwestycyjny. To może być biznes dla Ciebie!

Poprzedni artykułDlaczego warto grać w Counter Strike?
Następny artykuł10 darmowych i ekspresowych sposobów na relaks!
Michał Brzemiński
Dyrektor sprzedaży w firmie HubStyle odpowiedzialny za rozwój sieci butików stacjonarnych pod marką Sugarfree i CardioBunny oraz za dostępność tych marek w butikach multibrandowych. Wcześniej zaangażowany w rozwój sieci sprzedaży na zasadach franczyzy w eSmokingWorld.
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments